Најчешћа питања – Сезонске карте ФК Црвена звезда 2019/2020

Најчешћа питања – Сезонске карте ФК Црвена звезда 2019/2020

Први пут купујем сезонску карту, шта је све потребно?

Купац сезонске карте мора бити члан клуба са активном (плаћеном) чланарином. Члан клуба постаје се попуњавањем приступнице и плаћањем чланарине у складу са категоријом чланства. Потребно је да имате све податке који се иначе остављају при учлањењу: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу.

Да ли чланови из категорије Јуниор или Јуниор плус могу купити сезонску карту?

Да, сви чланови клуба имају право да купе сезонску карту. Наравно, у складу са важећим законима, мала деца морају на стадион долазити у пратњи одрасле особе.

Обновио сам чланарину почетком марта на позив клуба, да ли морам поново да је плаћам?

Ове године не – чланарина иначе важи за период 1. јул – 30. јун али је ове године Клуб донео одлуку да се свим члановима који су чланарину обновили након 1. јануара 2019. важење исте продужи до 30. јуна 2020. године. Приликом куповине сезонске карте, потребно је да прво извадите нову чланску карту (на којој је нови грб са три звездице) и затим можете купити сезонску карту.

Где је могуће купити сезонску карту?

Сезонске карте се купују у просторијама Сервиса за чланство, на западној трибини стадиона “Рајко Митић” као и путем интернета на сајту нашег партнера iTicket – www.iticket.rs

Да ли је могуће купити сезонске карте у Ред Стар Шоповима?

Не, сезонске карте се не продају у Ред Стар Шоповима.

До када траје продаја сезонских карата?

Одлуком Управног одбора Клуба, продаја по истакнутим ценама се одвија до 15. августа 2019. Клуб задржава право да након тог датума промени цене, услове продаје или обустави даљу продају о чему ће јавност бити обавештена кроз средства информисања којима управља Клуб.

Да ли се сезонске карте издају одмах ако дођем у Сервис за чланство?

Да, сезонске карте се издају на лицу места.

Да ли се чланске карте издају одмах ако дођем у Сервис за чланство?

Да, чланске карте се издају на лицу места.

Које је радно време Сервиса за чланство?

Сервис за чланство током периода продаје сезонских карата ради по измењеном радном времену: радним данима од 10-19 часова и суботом од 11-16 часова

Стижем пред крај радног времена, шта ако буде гужва?

Сви који дођу до Сервиса за чланство током радног времена ће бити примљени тог дана; можда ћете сачекати мало у случају гужве али ћете добити своју чланску / сезонску карту.

Да ли је могуће купити сезонске карте на дан утакмице у Сервису за чланство?

Сервис за чланство по правилу ради и на дан утакмице и пракса је била да је и сезонске карте могуће купити тога дана, најкасније сат времена пред почетак утакмице. Ипак, саветујемо да за финалну потврду ове информације пратите клупска средства информисања пре сваке утакмице.

Да ли је могуће плаћање чланарине платним картицама у Сервису за чланство?

Да, могуће је. Прихватамо следеће платне картице: Виза, Мастеркард, Маестро и Дина.

Да ли је могуће плаћање сезонских карата платним картицама у Сервису за чланство?

Да, могуће је. Прихватамо следеће платне картице: Виза, Мастеркард, Маестро и Дина.

Да ли је могуће плаћање на рате?

Нажалост, ове године није могуће плаћање на рате.

Да ли могу да обновим чланарину и купим сезонску за неку другу особу?

Да, најбоље би било да имате број чланске и сезонске карте за све особе за које купујете карту и обнављате чланарину. Можете понети старе картице или их фотокопирати; такође је могуће припремити слику стране на којој се виде поменути бројеви на мобилном телефону.

Да ли могу да учланим неку другу особу?

Да, наравно уз претпоставку да та особа жели да постане члан ФК Црвена звезда. Потребно је да имате све податке који се иначе остављају при учлањењу: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу.

Члан сам клуба, али немам код себе чланску карту – да ли могу да обновим чланарину и купим сезонску карту?

Уколико сте приликом учлањења оставили све личне податке, запослени у Сервису за чланство ће вас лако пронаћи у бази чланства и обновити чланарину након чега можете купити и сезонску карту

Изгубио сам сезонску карту од прошле сезоне, да ли за мене важи цена за обнову сезонских карата?

Начелно да, потребно је да вас запослени у Сервису за чланство пронађу у бази података. Уколико сте прошле године сами куповали своју сезонску карту и ако су ваши подаци у бази неће бити проблема.

Имао сам сезонску пре неколико година, да ли за мене важи цена за обнову?

Не, цена за обнову важи само за власнике сезонских карата из сезоне 2018/2019.

Имао сам сезонску карту прошле године и сада сам убедио другара да је и он купи, да ли и за њега важи цена за обнову?

Не, цена за обнову важи само за власнике сезонских карата из сезоне 2018/2019.

Прошле године сам имао сезонску карту за Север, размишљам се да пређем на Исток; да ли могу да купим сезонску по цени за обнову?

Да, сви власници сезонских карата из сезоне 2018/2019 могу купити сезонске карте по цени за обнову за било коју трибину изузев ВИП делова стадиона што укључује нови ВИП део запада (бивши сектори 3, 4 и 5 изнад 25. реда), старе ограђене ВИП делове исте трибине, ВИП галерију и свечану ложу “5 Звездиних звезда”. Сезонске карте за наредну сезону за ове делове стадиона по ценама за обнову могу купити само “сезонци” који су претходне године имали карте за те секторе.

Имао сам карту за централни део запада, да ли могу да купим сезонску карту за исто место?

За све власнике сезонских карата из прошле сезоне за секторе 3, 4 и 5 на западу у редовима који су изнад 25-ог, до 5. августа била су резервисана места слична онима која су имали а која су сада део новог ВИП Запад сектора. Од тог датума, резервације су обрисане и места су пуштена у слободну продају.

Имао сам сезонску карту за запад у сектору који је сада део ВИП дела, али тренутно нисам у Београду. Да ли ће ми место бити сачувано?

Места су била резервисана у систему за све власнике сезонских карата за одговарајуће делове запада до 5. августа. Од тог датума сва преостала места су пуштена у слободну продају.

Да ли сезонске карте важе за Лигу Шампиона?

Не. Сезонске карте важе за утакмице Суперлиге Србије, укључујући и плеј-оф фазу као и за прва три кола квалификација УЕФА такмичења. Четврто коло квалификација формално представља плеј-оф за улазак у Лигу шампиона или Лигу Европе и за њих важе другачија правила у контексту организације утакмице.

Да ли ће власници сезонских карата имати попуст на цене карата у случају уласка у групну фазу неког УЕФА такмичења?

Клуб је у протекле две године наградио власнике сезонских карата бесплатним картама и попустима на цену за утакмице Лиге Европе и Лиге шампиона. Одлуку о томе да ли ће сличне бенефиције власници сезонских карата имати и ове године клуб ће донети благовремено у случају пласмана у групну фазу неког такмичења.

Која је разлика између запада и ВИП запада, видим да се цена доста разликује?

ВИП Запад је реновирани део западне трибине са новим, комфорнијим седиштима; обухвата редове изнад 25-ог у ранијим секторима 3, 4 и 5. Горњи део бившег сектора 3 се сада зове ВИП десно, затим горњи део сектора 4 је ВИП Центар и на крају, горњи део сектора 5 је ВИП лево.

Размишљам да купим карту за реновирани део запада, да ли бих имао право прече куповине за утакмице на којима не важе сезонске карте.

Да, власници сезонских карата имају право прече куповине карата за “своја” места за утакмице које организује Клуб а на којима не важе сезонске карте.

Имао сам породичну карту за Сектор 5 на западу, какве су ми опције?

Наредне сезоне сектор 5 на западу постаје део ВИП сектора запада са комфорнијим седиштима и посебним променоаром између улаза и трибине са разноврснијом понудом пића и хране. Из тог разлога породичне карте код којих дете плаћа сезонску карту само 1,000 динара нису доступне у том сектору. Сви власници сезонских карата из прошле сезоне имали су резервисана своја места по цени од 8,000 динара за обнову што је за трећину мање од редовне цене сезонске карте за тај сектор до 5. августа. Од тог датума све резервације су обрисане и сезонске карте могу бити купљене само по пуној цени.

Који су услови за куповину породичне карте?

Породичне карте важе за носиоца – одраслу особу која може по повлашћеним ценама купити карте за децу старости до 15 година (старост се рачуна на дан 30.6.2019). Максималан број додатних карата за децу за једног носиоца породичне карте је пет.

Шта је потребно за куповину породичних карата?

За свако дете потребно је понети фотографију коју ће запослени у Сервису за чланство на лицу места скенирати и она ће бити одштампана на самој сезонској карти. Сви власници породичних карата, и носилац и сва деца морају бити чланови клуба. Уколико се било власник било неко од деце тек учлањује потребно је имати све податке потребне за учлањење: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу. Наравно, за малу децу као контакт телефон или мејл могу бити наведени подаци родитеља или носиоца породичне сезонске карте. По важећим законима сваки власник сезонске карте мора доставити личне податке, укључујући ЈМБГ. Како деца немају лична документа, пракса је показала да се често дешава да људи не знају или немају при себи документ из кога би видели ЈМБГ. Клуб може изаћу у сусрет и продати сезонске карте уз обавезу да у року од 5 дана (или најкасније до прве следеће утакмице за коју важи сезонска карта) власник сезонске карте достави податке који недостају.

Да ли власник породичне карте и деца која их купују морају бити у директном сродству?

Није неопходно, можете повести и сестрића, кумче, нећака…

Имао сам сезонску карту за исток, желео бих да поведем и дете ове године, да ли могу да останем у истом сектору?

Породичне сезонске карте се по правилу продају за Сектор 2 на источној трибини где клуб планира бројне додатне садржаје прилагођене управо најмлађима. Ипак, за чланове који обнављају сезонске карте, можемо изаћи у сусрет и издати и додатне породичне карте за сектор у коме су били смештени прошле сезоне, наравно уколико је то њихова жеља.

Желео бих да купим сезонску карту за ВИП галерију, која је процедура?

Сезонске карте за ВИП галерију се купују на исти начин као и за остале делове стадиона.

Желео бих да купим сезонску карту за свечану ложу “Пет Звездиних звезда”, која је процедура?

Због ограниченог капацитета и обавеза према противничким тимовима, спонзорима, УЕФА и ФСС за куповину сезонске карте за ову ложу потребно је одобрење Генералног директора Клуба. Обратите се Секретаријату Клуба за више информација.

Учланио сам се преко Клуба навијача у мом месту – да ли могу на тај начин да обновим чланарину и сезонску?

Контактирајте представнике свог Клуба навијача.

Учланио сам се преко Повереника за чланство – да ли могу на тај начин да обновим чланарину и сезонску?

Контактирајте свог Повереника.

Да ли је могуће купити сезонску карту путем интернета?

Да, сезонске карте се продају и путем интернета на сајту нашег партнера, компаније iTicket – www.iticket.rs

Да ли морам да будем члан клуба да бих купио карту преко интернета?

Да, према важећим клупским прописима, сезонска карта не може бити издата особи која није члан клуба.

Кренуо сам да купујем карту преко интернета и систем ми нигде није тражио да унесем број чланске карте, да ли је све ок?

Куповином сезонске карте путем интернета сматра се да сте потврдили да сте члан клуба. Клуб ће извршити проверу у бази чланства и контактирати вас у случају потребе. Посебно напомињемо да клуб задржава право да не изда и не пошаље купцу сезонску карту док купац не уплати/обнови чланарину. Сезонске карте су персонализоване и подаци о власнику сезонске карте се морају поклапати са подацима из базе чланства клуба.

Купио сам сезонску преко интернета и схватио да ми је истекла чланарина, која је процедура?

Чланарину морате обновити да би вам била издата сезонска карта, посетите сајт Чланства на адреси www.budideozvezde.rs за све информације о могућностима учлањења. Када завршите пошаљите поруку на адресу podrska@budideozvezde.rs како бисмо наставили са процедуром издавања карте.

Да ли могу преко интернета и да обновим сезонску карту?

Обнова сезонских карата преко интернета била је могућа до 5. августа – од тог датума сезонске карте се продају само по регуларним ценама.

Хтео бих да обновим сезонску карту за “стари” сектор 4 на западу али не успевам, у чему је проблем?

Услед радова на реконструкцији западне трибине и изградње сектора ВИП Запад дошло је до промене распореда седишта на тој трибини. Из тог разлога обнова сезонских карата за власнике истих из прошле године за секторе 3, 4 и 5 на овој трибини није могућа путем интернета.

Планирао сам да купим породичне карте за запад преко интернета али их не видим у понуди?

Због прописа УЕФА, за породичне карте потребно је доставити фотографије све деце која ће бити власници сезонских карата. Како је реч о малолетним лицима породичне карте се могу купити само у просторијама Сервиса за чланство ФК Црвена звезда.

Које су могућности испоруке?

Постоје две опције – слање поштом на кућну адресу према наведеним роковима и преузимање у Сервису за чланство, представљено на сајту као „print at home“ опција, што значи да ће вам на мејл адресу наведену при регистрацији стићи порука са потврдом куповине а саму сезонску карту моћи ћете да преузмете у просторијама Сервиса за чланство ФК Црвена звезда уз ту потврду, лични документ којим се може потврдити идентитет или чланску карту клуба. Користимо услуге Пост Експреса у Србији и Поште Србије за пошиљке у иностранству. Рокови су обично 1-2 дана у Србији и 10-15 дана за иностранство али их не можемо гарантовати. Напомињемо да не сносимо одговорност за евентуална кашњења.

Којим картицама је могуће платити сезонску карту преко интернета?

За плаћање на сајту iTicket могуће је користити картице Виза, Мастеркард, АмЕкс и Дина.